• Resource_FiskarsEMEA_1001574
  • 1001574_FiskarsEMEA_03_safety_camping_car_spade
  • 1001574_FiskarsEMEA_02_safety_camping_car_spade

Fiskars Retki- ja autolapio

34,90 

Kompakti retkilapio

Varasto loppu

EAN: 6411503270007 Tuotetunnus (SKU): WES1001574 Osastot: , Avainsana tuotteelle
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Liity jonotuslistalle, niin saat sähköpostiisi, kun tämä tuote tulee saataville

Tuotteen kuvaus

Kevyt lapio mukaan retkelle tai puutarhan ja pihanhoitoon. Kevyen rakenteensa ja suunnittelunsa ansiosta tämä lapio kelluu vedessä. Erikoismuovista valmistettu kuusikulmainen varsi kestää hyvin alhaisia ​​lämpötiloja ja siitä saa hyvän otteen kylmissä tai märissä olosuhteissa.

Tekniset tiedot

  • Kelluu vedessä
  • Alumiinista valmistettu pesä
  • Kuusikulmainen, erikoismuovista valmistettu varsi
  • Pituus: 70 cm

Arvostelut

Fiskars

Fiskars Group on suomalainen konserniyhtiö. Yrityksen juuret ovat Fiskarsin kylässä, jossa se perustettiin vuonna 1649. Yritys on Suomen vanhin edelleen toimiva yritys, ja sen pääkonttori on Helsingin Arabianrannassa Suomessa. Se on myös yksi maailman vanhimmista yrityksistä.

Perustamisen jälkeen Fiskars on keskittynyt raudan tuotantoon. Yritys perusti myöhemmin vuonna 1832 Suomen ensimmäisen ruokailuvälinetehtaan, jolloin tuotanto laajentui aiemmista veitsistä haarukoihin ja saksiin. Fiskars vaikutti myös merkittävästi Suomen maatalouden kehitykseen, ja Fiskarsin aurapaja valmisti aikanaan yli miljoona auraa. Fiskars tuli tunnetuksi maatila- ja kodinkoneistaan ​​ja Fiskarsin nimestä tuli synonyymi korkealle laadulle.

Fiskarsin varsinainen laajentuminen alkoi saksitehtaan perustamisesta Yhdysvaltoihin. Se on luonut perustan kansainväliselle kaupalle, kasvaville markkinoille sekä arvokasta kaupallista ja ammatillista kokemusta. Oranssivartiset sakset ovatkin yksi Fiskarsin tunnetuimmista tuotteista, ja yritys on rekisteröinyt saksien oranssin värin Suomessa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

Vuodesta 2008 lähtien Fiskars on jatkuvasti kehittynyt kohti fokusoitunutta ja tehokasta kulutustavarayhtiötä, jolle on tärkeää kestävän kehityksen periaatteet. Yritys haluaa tarjota inspiroivia, merkityksellisiä, häiritseviä vaihtoehtoja poisheittokulttuurille. Se taistelee kertakäyttökulttuuria vastaan ja suhtautuu ilmastotoimiin vakavasti. Yritys aikoo muuttua hiilineutraaliksi liiketoiminnaksi tulevina vuosina.